Sportovci již jistě v duchu vybírají trasy, občasní cyklisté hledají cyklostezky a ti sváteční… Těm je to jedno. Sednou na kolo jen občas. Ale pozor, jedno mají, nebo by tedy alespoň měli mít, společné.
Ne, tentokrát to není technika, tedy společné vybavení kol, ale míněno je oblečení. Jinak se obleče právě sportsman na těžkou a vysilující trasu a jinak muž středního věku na kratší výlet do přírody. To, že nepojedou nahatí je jasné, to by asi daleko nedojeli. Společné budou mítprávě jen to oblečení, i když každý zcela jiné. Na tu dřinu něco, co dobře saje pot a nepropustí vítr. A na tu vyjížďku jen něco lehčího. Společně také mohli nakupovat ve značkovém obchodě.
Mezi ty nejlepší patří jistě Silvini.
Když navštívíte jejich web, žasnete nad množstvím zboží a nad možnostmi výběru. Neprodávají zde jeden druh tepláků a jedny boty. Je zde skutečně zastoupeno naprosto vše, co je cyklistovi třeba. I tomu, co bude makat jako šílený, ale také tomu, kdo si vyjede jen tak. Mladým i starým, mužům i ženám.
To, že nejde o ledajakou značku stvrzuje i fakt, že je na trhu od roku dva tisíce tři. Tehdy však vyráběla jen cyklistické oděvy. Nyní však vyrábí pro více sportovních odvětví. Tím se stala synonymem prokvalitu technického sportovního oblečení. Je to značka česko-italská. Zboží je vyváženo do více než deseti zemí Evropy, ale vy nikam jezdit nemusíte, protože značka Silvinimá i svůj internetový obchod, kde si v klidu obstaráte vše potřebné.
Výrobce nezůstává jen v Evropě, vystavuje své zboží i v daleké Číně na veletrhu, a když už jsme u nich, byl také na jiném. Totiž u Bodamského jezera na Outdoorovém veletrhu ve Friedrichshafenu. Prostě, stává se značkou s celosvětovou působností a ví se, že zde nakupují i slavní sportovci. Tak proč byste do stejného obchodu nešli také, že ano. Takže příjemný nákup.